Nu știu dacă dumneavoastră șitați, însă angajații Vel Pitar sunt, în marea lor majoritate, locuitori ai Sectorului 4. De aceea, am considerat sesnțial să stau de vorbă cu ei, din mai multe motive: pe de o parte, pentru a le asculta nevoile și problemele pe care le întâmpină la locul de muncă, astfel încât administrația locală să facă tot posibilul pentru a le îmbunătăți aceste condiții, în măsura posibilităților și, pe de altă parte, pentru a discuta despre problemele Sectorului 4, dar și despre soluțiile, sugestiile și propunerile pe care dânșii le au pentru dezvoltarea comunității noastre.
În urmă cu câteva zile, am avut plăcerea de a mă întâlni cu acești oameni și de a purta discuții constructive, în direcțiile pe care tocmai vi le-am menționat. Am insistat foarte mult ca discuția să nu fie un monolog, și mi-am dorit ca angajații Vel Pitar să discute liber despre preocupările lor.
Sunt conștient, și cred cu tărie, de altfel, că o administrație nu poate să ia decizii potrivite pentru comunitatea pe care o reprezintă decât dacă se află în perfectă cunoștință de cauză în ceea ce privește nevoile reale și stringente ale oamenilor.
Fără să încurajăm discuțiile libere și fără să facem eforturi pentru a facilita comunicarea dintre instituțiile publice și cetățeni, este imposibil să dezvoltăm sănătos și de lungă durată o comunitate.
2 Comments
Eforturile dvs de a facilita comunicarea dintre cetateni si institutiile publice ne dau incredere ca in timp problemele majore ale sectorului nostru se vor rezolva si sa stiti ca unii dintre noi chiar apreciaza eforturile dvs.
Am asistat si eu la cateva discutii de acest gen cu dvs. Pot spune ca am fost foarte incantat sa vad ca aceste discutii sunt constructive si ca chiar va preocupa p0roblemele cu care ne confruntam noi, oamenii simpli.