Lista celor 155 de blocuri care urmează să fie reabilitate termic în 2016-2017

Top 3 probleme ale Sectorului 4, în viziunea locuitorilor (partea I)
February 22, 2016
Debutul Festivalului Iubirii din Sectorul 4 a avut loc de Dragobete
February 24, 2016

Lista celor 155 de blocuri care urmează să fie reabilitate termic în 2016-2017

Mulți dintre locuitorii sectorului 4 mi-au cerut să le prezint care este lista blocurilor care vor intra în acest an în programul de reabilitare termică.

În prima fază a proiectului, 70 de imobile vor avea schelele montate începând de luna viitoare, iar restul blocurilor (71-155) vor intra în program în a doua jumătate a acestui an.

 

 Lista completă a celor 155 de imobile care intră în programul de reabilitare termică 2016-2017:

 

lista-completa-reabilitare-termica

 

Lista primele 70 de imobile din program (care intră în reabilitare termică de luna viitoare):

lista-blocuri-reabilitare-termica-sector-4-martie-aprilie-2016

 

 

246 Comments

  1. C. Laurentiu says:

    Vad ca bloc S1 Turnu Magurele 19 nu este in lista, este un bloc din 1966 chiar nu are prioritate la reabilitare? Pe ce criterii au fost alese celelalte blocuri?

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua. Singurul criteriu de care se ține cont este “primul venit, primul servit”. Depinde când a depus asociația de proprietari a blocului unde locuiți dosarul de reabilitare.

      • Roxana says:

        Se știe care vor fi blocurile reabilitate în 2017?

        • Daniel Băluță says:

          Bună ziua! Voi publica o listă a acestora imediat ce se vor încheia expertizele tehnice pe care le avem în lucru.

      • ana dumitrascu says:

        buna seara ,am si eu o intrebarea ,si anume ;locatarii vor plati o parte sin cheluieli .la noi asa s-a anuntat ,va multumesc!

        • Daniel Băluță says:

          Bună seara! Legea impune plata din partea proprietarilor a unei o cote părți din valoarea lucrărilor de reabilitare în funcție de venitul proprietarului. Detalii puteți afla dacă îi contactați pe colegii mei de la departamentul de reabilitare termică.

  2. Roxana Ionita says:

    Si celelalte blocuri din Berceni?

    • Daniel Băluță says:

      Așa cum am explicat și pe pagina mea de Facebook și pe blogul danielbaluta.ro, anul acesta vom reabilita 155 de blocuri, inscrise în programul de reabilitare în perioada iunie 2008-iunie 2009! Estimăm că primele blocuri (70 de imobile), vor fi anvelopate în prima jumătate a acestui an, începând cu această lună. În cazul unora dintre adrese, constructorii au încheiat deja măsuratorile și în scurt timp, vor începe montarea schelelor pentru a se apuca efectiv de treaba. Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc, așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

      • sam says:

        berceni 15 la blocurile 16,17 de ce nu sunt puse pe lista?

        • Daniel Băluță says:

          Bună ziua! Ca să vă răspund la această întrebare ar trebui să știu când a fost depus dosarul (și dacă a fost depus). Vă rog să întrebați administrația blocului dumneavoastră și să îmi comunicați răspunsul. Vă mulțumesc!

  3. Mihai says:

    Si celelalte? Pe cand…va urma sau…la celalate alegeri.sa mai cumparam niste “idioti”.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Programul de reabilitare va continua și în anii urmatori. Având în vedere că se ține cont de regula “primul venit, primul servit”, cel mai probabil asociația de proprietari a blocului dvs. a depus tărziu dosarul. Dar, așa cum am spus, reabilitările vor continua, programul nu se va limita la cele 155 de blocuri.

  4. Geta says:

    Buna ziua,
    Asteptam de foarte multii ani ca si blocul nostru sa intre in acest program de reabilitare termica sii dupa spusele administratorei a fost depusa o astfel de cerere de cativa anii!! De ce este ocolit blocul acesta (bl.D9.str.izv.muresului nr .9)????!!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua. Vă asigur că niciun bloc nu este ocolit. Dar trebuie să stiți că ordinea în care se reabilitează blocurile este bazată pe regula “primul venit, primul servit”. În plus, pentru înregistrarea în programul de reabilitare este nevoie ca asociația de proprietari să depună dosarul cu documentația completă, nu doar o cerere. Sigur administratorul blocului dvs. știe acest lucru.

  5. Octavian says:

    Buna ziua,
    Va rog daca puteți sa îmi spuneti daca stiti si când va intra blocul 145 str. Panselelor va intra in reabilitare termica.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Anul acesta vom reabilita 155 de blocuri, inscrise în programul de reabilitare în perioada iunie 2008-iunie 2009! Estimăm că primele blocuri (70 de imobile), vor fi anvelopate în prima jumătate a acestui an, începând cu această lună. În cazul unora dintre adrese, constructorii au încheiat deja măsuratorile și în scurt timp, vor începe montarea schelelor pentru a se apuca efectiv de treaba. Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc, așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

    • Dana says:

      In ce an s-a inceput acceptarea dosarelor de reabilitare in Sectorul 4? Primii care s-au inscris in acest program, in ce an au facut-o?
      Multumesc

      • Daniel Băluță says:

        Bună ziua! Primele dosare de reabilitare au fost depuse începând cu anul 2006, iar primele lucr[ri au început în anul 2009.

  6. Anca says:

    Blocul 113 din strada soldanului este pe lista de 5 ani….si nici anul acesta nu faceti nimic

    • Daniel Băluță says:

      În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

  7. daniel says:

    Ce veti face cu blocul 6 din oltenitei 81 ( bloc aflat la intersectia din piata sudului ) ?!? Nu aveau prioritate zero blocurile aflate in marile intersectii ?!?

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua. Ordinea în care se face reabilitarea este bazată pe o singură regula: “primul venit, primul servit”. Este, practic, decizia Consiliului Local.

      • Daniel says:

        Buna seara . Raspunsul general ” primul venit , primul servit ” nu va ajuta pe NIMENI din pacate . Sunt sigur ca puteti mai mult de-atat . Va multumesc pentru atentia acordata mesajului meu .

  8. Constantin Roxana says:

    Si din strada luica, nr 43, bl III/6? Cand se va face ca am inteles ca asociatia a depus cerere? Sau pe ce criteriu se reabiliteaza ca sa stim si noi! Arata groaznic blocul si plus de asta iarna este foarte frig si in balcoane se infiltreaza apa cand ploua!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Ordinea de intrare în programul de reabilitare este “primul venit, primul servit”. Pentru intrarea în program, asociația de proprietari trebuie să depună dosarul cu documentația, nu doar o cerere. Administratorul blocului unde locuiți ar trebui să vă poată da toate amănuntele.

  9. vulturel says:

    salut dar blocul din piata resita bloc 10 nr 5 chiar la capat te trolebuz si autobuz 76 si 381 ,,e blocl cu 4 etaje ,,,se poae sa stiu si eu

    • Daniel Băluță says:

      Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc,
      așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

  10. De blocul M59, strada Luica, numarul 37 de ce nu scrie nimic?
    Cand ajungeti si la noi in zona? Mai prindem o iarna cu mucegai si umezeala?
    Eu stau chiar pe colt si credeti-ma e groaznic!
    Si frig, si umezeala muuulta si mucegai la greu..
    Poate ajungeti si in aici in zona…ca are nevoie mare!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Așa cum am mai spus, ordinea în care se face reabilitarea blocurilor este dată de o singură regulă: “primul venit, primul servit”. Cel mai probabil, asociația dvs. de proprietari a depus dosarul mai târziu decât alte asociații.

  11. Buzatu Viorel says:

    Buna ziua. Puteti va rog sa ne spuneti mai exact cand se incepe izolarea blocului 69 de pe str. Serg Maj Dumitru Samoila nr 8? . Si anul trecut era pe lista si nu s.a intamplat nimic.
    PS. Anul trecut s.au facut dosare cu veniturile per familie. Mai sunt valabile sau trebuie sa facem altele ?
    Astept raspuns dumneavoastra. Multumesc anticipat

    • Daniel Băluță says:

      Așa cum am explicat și pe pagina mea de Facebook și pe blogul danielbaluta.ro, anul acesta vom reabilita 155 de blocuri, inscrise în programul de reabilitare în perioada iunie 2008-iunie 2009! Estimăm că primele blocuri (70 de imobile), vor fi anvelopate în prima jumătate a acestui an, începând cu această lună. În cazul unora dintre adrese, constructorii au încheiat deja măsuratorile și în scurt timp, vor începe montarea schelelor pentru a se apuca efectiv de treaba. Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc, așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

  12. Tudose Claudia says:

    As dori sa stiu daca blocul C10 Aleea Slatioara nr 13 e pe lista de reabilitare termica?

    • Daniel Băluță says:

      Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul / președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor.

  13. Lucian Cracea says:

    Buna ziua as dori sa stiu cand se va incepe reabilitarea termica a bl 106 sc 1 din str Luica 17A.Va multumesc anticipat.O zi buna.

    • Daniel Băluță says:

      Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc,
      așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

  14. cristina marcu says:

    Rugamintea mea este sa faceti un efort si sa reabilitati si blocul 46 din Aleea Resita “c” nr.1-3 deoarece este deplorabil.Va multumim,noi locatarii.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Asociația de proprietari / locatari este singura care poate face demersurile pentru a înscrie blocul dumneavoastră în programul de reabilitare.

  15. Alina Sterescu says:

    Buna seara!
    Ma numesc Alina Sterescu si am o intrebare pentru dumneavoastra.
    In ce perioada va intra in vigoare reabilitarea blocului din Sos. Giurgiului, Bl. F, Nr. 79-101. Este foarte important pentru mine raspunul dumneavoastra.
    Multumesc mult!
    O seara frumoasa!

    • Daniel Băluță says:

      Așa cum am explicat și pe pagina mea de Facebook și pe blog, anul acesta vom reabilita 155 de blocuri, inscrise în programul de reabilitare în perioada iunie 2008-iunie 2009! Estimăm că primele blocuri (70 de imobile), vor fi anvelopate în prima jumătate a acestui an, începând cu această lună. În cazul unora dintre adrese, constructorii au încheiat deja măsuratorile și în scurt timp, vor începe montarea schelelor pentru a se apuca efectiv de treaba. Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc, așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

  16. Dinca Nicoleta says:

    Buna ziua! Locuiesc in str.Aleea Somesul Rece nr 27 bl 1 sc 1 ap 6 Din toate blocurile de pe aleea Somesul Rece bl.1 de ce nu intra in reabilitare am fost la primarie si dl.care se ocupa a spus ca este la proectare.Cit mai asteptam?Nu avem pile ca sa rezolvam .Nu l-am vazut pe lista asteptam de mult.Si de la primarie ne-au spus ca anul acesta se reabiliteaza

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Singura regulă de care se ține cont pentru reabilitare este “primul venit, primul servit”. Nu se pune problema de “pile”. Prin urmare, contează când a fost depus dosarul la Primărie de către asociația de proprietari. Vă mulțumesc pentru mesaj!

  17. Buna seara locuiesc in sectorul 4 pe iriceanul ion nr 8 bl 155 sc 1la noi cand ajung cu reabilitarea k blocurile din stanga si drepta sunt facute

    • Daniel Băluță says:

      În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program.

  18. Cris says:

    Fiți amabil, blocul 101 de pe Strada Frumușani de ce nu este pe lista? Ar fi trebuit sa il reabilitați anul acesta.. 🙂

    • Daniel Băluță says:

      În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc, așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor.

  19. Dragomir Daniela says:

    Buna seara. Observ ca răspunderi la mesajle transmise si de aceea îndrăznesc sa ridic si eu problema blocului în care locuiesc. Sură Mare nr 1 este jumatate reabilitat de cca 2 ani si jumatate nu. Privelistea lasa clar de dorit. Cum pot afla cand intra si cealalta jumatate in reabilitare ? Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Într-o astfel de situație va trebui să cereți lămuriri asociației de proprietari și administratorului blocului. Vă mulțumesc!

  20. Eugen says:

    Va salut. Stau in sec. 3 anastasie panu. Am o intrebare, au fost facute masuratorile sau loat niste decizi. In cam cat timp cu aproximatie… Se incepe reabilitarea din acest moment? Va multumesc.

    • Daniel Băluță says:

      Cel mai probabil, da. În cazul unora dintre adresele din lista pe care am publicat-o, constructorii au încheiat deja măsuratorile și în scurt timp vor începe montarea schelelor pentru a se apuca efectiv de treaba. Înțeleg că și la blocul dvs. s-au terminat masurătorile.

  21. Enache Emilian says:

    Buna seara Domnule Primar. Imi in acelasi timp, sau in funtie de cand se termina un lot de 10 imobile( sa zicem ) se trece la urmatoarele? . Cu speranta ca nu v-am rapit prea mult din timpul dumneavostra astept un raspuns in cazul in care se poate. Cu stima Enache Laurentiu!

    • Daniel Băluță says:

      Buna ziua! O parte dintre primele 18 imobile din lista despre care vorbim au deja schele montate, așadar începem munca. Pentru a nu greși, n-aș putea spune dacă toate 70 vor fi reabilitate în același timp, însă, cu siguranță, acestea vor fi reabilitate în prima jumătate a acestui an. Vă doresc o zi bună!

  22. Gavriloiu Leontina says:

    Dar,Bl.9 – Nr.122 din B-dul Constantin Brancoveanu,cand se v-a reabilita termic?

    • Daniel Băluță says:

      Bună seara! Depinde de anul în care a fost depus dosarul de reabilitare de către Asociația de Proprietari a blocului dumneavoastră. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul (sau președintele) imobilului în care locuiți fie a depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu l-a depus deloc, și nu ar fi un caz singular, după cum am constatat. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program. O seară bună vă doresc!

  23. Nicu Mihaita says:

    Blocul nr 5 din Sos Giurgiului 122 nu este in schita ,l-ati sărit sau nu a venit documentatia la dumneavoastra, ca celelalte din apropiere toate sunt în schita. Ce trebuie făcut? Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună seara! Vă rog să consultați listele pe care le-am publicat atât pe cele două pagini ale mele, cât și în sector în zona celor mai mari piete. Dacă vă regăsiti blocul pe aceste liste, cu siguranță că anul acesta imobilul va fi reabilitat. În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de inscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc,
      așa cum am descoperit și în cazul altor adrese. În cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program. Vă mulțumesc

  24. Apuscasitei (Chisu) says:

    Buna ziua,

    Dupa cum ati mentionat si aduceti vorba de transparenta de ce nu afisati si lista cu toti administratorii care au depus dosarele privind realibilitarea, privind datele depunerii dosarelor. Daca tot ne vorbiti de transparenta de ce nu poate fi accesata pe situl primariei o astfel de situatie? Cred ca avem dreptul sa stim, in calitate de cetateni si locuitori ai sectorului 4 aceste informatii. Tinand seama de faptul ca lista pe care care ati publicat-o este o lista din care sunt alese aleatoriu blocurile propuse pentru reabilitare fata de lista care este publicata pe situl Primariei sector 4…… lista publicata pe situl primarie sector 4 nu ar trebui sa reflecteze si ordinea depunerii de catre administratori a dosarelor?………CRED CA AR TREBUI SA PRIMIM O ADEVARATA TRANSPARENTA…….in calitate de cetateni nu avem informatii clare si reale care sa relateze adevarul privind alegerea blocurilor care sunt si vor fi reabilitate…….Am dorii sa avem si o lista din care sa reiasa asa dupa cum ati mentionat mai sus sunt ” primii veniti/serviti si ultimii veniti/serviti…………..din pacate informatiile pe care le putem afla de la administratorii nostri nu ne sunt necesare pe motiv ca noi, cetatenii nu stim ce se afla si in spatele celorlati depunatori/administratori.
    Daca tot venii v orba de realizarile dvs, doresc sa va adus la cunostiinta neplacerea de a locui ( abia ce m-am mutat de cateva luni ) in aleea calinesti nr.10 bl. 15, sc,1 , sector 4, pe motiv ca in acest bloc locuieste o vecina aflata la apartamentul nr.3 si conditiile in care aceste apartament face parte din acest bloc lasa de dorit, apartamentul meu fiind deasupra apartamentului situat la etajul 1 este din pacate o neplacere pe motiv ca in acel apartament sunt toate gunoaiele adused si pune in pericol atat sanatatea mea cat si sanatate celolrlati locatari. Mentionez ca locatarul acelui apartament insalubru nu a mai efectuat de cativa ani igienizarea lui ( cand deschid ferestrele din pacate in casa mea nu intra aer curat, ci un aer cu mirosuri ingrozitoare, doresc in calitate de cetatean si locatar al acestui bloc de a ne sprijinii in vederea luarii unor masuri privind igienizarea acestui apartament. Imaginile sunt îngrozitoare din cate mi-au povestit cativa vecini (la exterior sunt vizile imaginile apartamentului si oricand pe durata verii se poate isca un incediu la o mica scanteie), și continui să fiu șocata de această situație. Dincolo de faptul că descrierile referitoare la condițiile de igienă din apartament ne provoacă neplăceri ori de cate ori deschidem ferestrele. O astfel de situație reprezintă un semnal de alarmă la adresa sănătății noastre, și, chiar dacă nu gândim atât de departe, un astfel de focar de infecție poate provoca adevărate tragedii.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! În ceea ce privește lista pe care o solicitați, vă rog să luați în calcul că acest lucru necesită o muncă îndelungată ca timp, întrucât în sector avem peste 1600 de blocuri, iar unele dintre ele au și câte două sau trei scări cu asociații separate. Administratorul sau presedintele blocului în care locuiți este singurul care vă poate da detalii cu privire la data la care s-a depus sau nu cererea de anvelopare, actualizată și completată potrivit legii. Legat de solicitarea privind igienizarea apartamentului vecin, aș putea să vă ajut numai în măsura în care proprietarul este de acord cu această iginizare, ori în situația în care asociația de proprietari ar avea o decizie judecătorească în acest sens. O zi bună vă doresc!

      • Andrei says:

        Buna ziua!
        Pai daca nu exista o astfel de lista atunci de unde stiti domnule cine urmeaza si cand? Ma trimiteti la administrator sa intreb de data la care a fost depusa cererea…bun…si cu ce ma ajuta asta? Eu vreau sa stiu cand imi vine randul nu cand a fost depusa cererea! Refuz sa cred ca nu aveti un fisier excel bine pus la punct cu asociatia, scara si alte date despre cereile depuse, refuz sa cred ca inca suntem in epoca de piatra si le aveti inca gravate pe stanci si ca e greu sa le puneti in spatiu virtual! Si refuz sa cred asta mai ales cand stiu ca aveti tot felul de functionari pregatiti si certificati intr-un milion de domenii care au in birouri si calculatoare si internet si sunt si eficienti. O astfel de centralizare nu are cum sa dureze mai mult de doua saptamani 8h/zi doua persoane. Sacrificati munca a DOI functionari competenti pentru 2 saptamani si raspundeti astfel celor 290.000 de locuitori ai sectorului la intrebarea “Blocul meu cand urmeaza?”.
        Sper ca nu veti evita raspunsul asa cum ati facut-o si in celelalte mesaje spunandu-mi de “primul venit, primul servit” sau ca e “mult de munca” pentru ca am citit deja de cateva zeci de ori replicile astea la celelalte comentarii.

  25. un cetatean care a fost mintit says:

    Buna seara. dar cu blocul 18 din strada Drumul Gazarului 18-20 ce sa intamplat domnule primar?? A fost scos de pe lista pentru alt bloc mai “important”??asa a spus si fostul primar ca il reabiliteaza , pe urma ca intre 2015-2017 si acum multumita dumneavoastra vad ca a fost scos din schema. Multumim frumos domnule primar,dar nu uitati ca vin alegerile si pentru noi cei mici .

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Pentru a lămuri situația dumnevoastră, va rog să imi lăsați un număr de telefon pe adresa contact@danielbaluta.ro. Cu siguranță, altele sunt motivele pentru care blocul dumneavastră nu figurează pe unele dintre liste, și nu pentru că s-ar fi “intervenit” așa cum sugerați. Vă mulțumesc!

  26. Alina says:

    Buna ziua am si eu o intrebare cand o sa reabilitati si Luica nr 17 bl 5 sc b pt ca presedintele blocului a spus ca a depus cererea pt reabilitare acum 2 ani.Astept si eu un raspuns de la dvs Domnule Primar.

    • Daniel Băluță says:

      Revin cu ceea ce am mai precizat: În situația în care nu vă regăsiti pe liste, înseamnă că administratorul/președintele imobilului în care locuiți fie au depus dosarul de înscriere în program după iunie 2009, fie nu le-au depus deloc. Atenție, este vorba despre un dosar cu mai multe acte, nu despre o simplă cerere! În cazul dvs., dacă vorbim totuși despre un dosar, acesta a fost depus, după cum lăsați să se înțeleagă, abia in anul 2014. Subliniez: în cazul în care dosarul a fost depus după iunie 2009, blocul în care locuiți va fi reabilitat cel mai devreme anul viitor, întrucât imobilele sunt anvelopate în ordinea în care au fost înscrise în program. Vă mulțumesc!

  27. Flavius says:

    Mai nou se reabiliteaza doar blocuri care au asociati??? Frate bloc de pe constantin brancoveanu 73-76 scara A e varza…. in bloc daca sunt 10 famili “tinere” restu batrani cu cine sa faci asociere cu cine sa faci reabilitare….jalnic alegeti blocurile aiurea fara a veni si a constata care cum si in ce fel …sunteti ca aia puneti degetu pe harta si pe acela il faceti…. va multumesc ! RUSINE…..

  28. Emil says:

    Buna ziua !
    Amveloparea este gratuita sau fiecare locatar trebuie sa achite ? Stiu ca se aplica un fel de subventie sau chiar sunt scutiti de plata cei cu venituri mai mici decat salariul mediu .
    Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Locatarii trebuie să achite o cota de 20% din valoarea reabilitării, în rate de câte o sută de euro pe an (pe o perioadă de zece ani). Suma totală este de o mie de euro. În acelaăi timp, cazurile sociale vor fi scutite de la plata acestei contribuții. Mai exact, pentru persoanele care au venituri sub salariul minim pe economie, autoritatea locală va suporta contribuția de 20%, după desfășurarea unor anchete sociale care vor analiza situația materială a familiilor care urmeaza să beneficieze de aceasta scutire.

      • Buzatu Viorel says:

        Buna ziua. Cum se calculeaza valoarea reabilitarii pentru o garsoniera dintr-un bloc cu 4 etaje. Specific ca este ultimul etaj. Presupun ca difera suma de plata de la un apartament la altul, in functie de m x m ?

        Multumesc anticipat.

        • Daniel Băluță says:

          Bună ziua! Calculul va fi făcut în funcție de cota indiviză, asemănător calculului privind întreținerea pe care o plătiți la bloc. Cât privește anchetele sociale, acestea vor fi refăcute în funcție de veniturile de anul acesta. Vă mulțumesc pentru mesaj!

  29. Popescu cristina says:

    Buna dimineata.Mi se parea normal ca toate blocurile stradale sa fie prima data reabilitate cum de altfel au fost reabilitate in toate sectoarele mai putin in sectorul 4.Eu locuiesc in M1/1 strada izvorul rece.Blocul nostru se afla intr-o mare intersectie dar pacat ca lasa de dorit.balcoanele aproape cad.o priveliste groaznica intre betoane gri si balcoane ruginite .Avem “noroc “insa cu o singura scara de bloc .singura reabilitata din 12 scari .(s-a intimplat pentru ca la acea scara locuieste cineva care lucreaza la primarie)care mai tempereaza din jalnica panorama a blocului.Singura noastra sansa de reabilitare a blocului este din pacate una singura.Cind se va intimpla o tragedie .cind va cadea bucati din balcoane in capul cuiva .atunci poate avem sansa sa se implice primaria la reabilitare……din pacate.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua și mulțumesc pentru mesaj. Trebuie să înțelegeți că hotărârea de anvelopare a blocurilor după regula primul venit – primul servit aparține Consiliului Local al Sectorului 4, nu este decizia mea. Oricum, am notat problema sesizată de dumneavoastră, legată de blocul amintit.

  30. Tiberiu says:

    Subscriu celor intrebate mai sus. De ce nu exista o lista clara cu nr de ordine conform celor spuse de dumneavoastra , in care sa ne regasim numarul de ordine?
    Ok s-a depus tarziu, dar in acest moment teoria primului venit, primului servit este pur electorala si neprobata.
    Vrem o lista clara de acum cu numarul de ordine, sa verificam daca intradevar se respecta sau nu lista. Sau acest principiu se aplica pana la alegeri?
    Ne vom trezi si noi cu borduri suprainaltate, mai pavam ceva spatii verzi cu dale,( la asta s-a priceput domnul Piedone) mai punem ceva bancute, mai ceva panselute si iaca mandatul si buzunarul “investitorilor”.
    Pe cand lista respectiva? Daca tot s-au ales primii “veniti” o lista completa exista…nu trebuie realizata…este o treaba de 5 minute sa o incarcati pe internet, corect? Sau “nu este atat de simplu” datorita unor “prim veniti” ?
    Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Vă asigur că listele publicate sunt cele corecte, iar ordinea nu se va modifica sub nicio formă.

  31. schuster gabriela says:

    As vrea sa stiu daca Blocul 4B Sos Giurgiului nr 123 ea depus dosar de reabilitare. Multumesc.

    • Daniel Băluță says:

      Vă rog să vă asresați administratorului sau președintelui de bloc cu această întrebare. Vă mulțumesc!

  32. Mihai says:

    Buna ziua! Imi puteti da, va rog, un link cu lista completa o blocurilor din sectorul 4 care urmeaza sa fie reabilitata in viitor? Va cer asta deoarece pe o lista mai veche blocul in care locuiesc era pe locul 137 acum mai bine de un an, acum vad ca in acest an se vor reabilita 155 de blocuri, iar blocul in care locuiesc nu se gaseste pe lista, ceea ce ma duce cu gandul ca “a sarit din schema”, asadar nu prea se aplica regula “primul venit, primul servit”, asa cum ati tot spus dumneavoastra!

  33. Andreea S says:

    Felicitari pentru initiativa! Pe strada Luica nr.13, blocul 3 (care este fix la strada),cand veti ajunge? Am inteles ca asociatia a depus cerere de mult timp.
    Multumesc!

  34. Patru ion says:

    Dle, Primar interimar,

    Revin cu intrebarea mea adresata in data de 5 aprilie, a.c., rugandu-va sa desemnati pe cineva sa raspunda la solicitari, daca tot s-a inceput acest tip de dialog! Va multumesc! JP

  35. florin says:

    Buna ziua,
    Domnle Primar,va rog frumos sa raspundeti la intrebarea mea,,,cand incepe montajul schelelor pentru Blocul 8 Livada de pe strada Ghimpati nr.19?
    Va multumesc foarte mult!!!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Nu pot avansa o dată exactă la care va începe sigur montarea schelelor, întrucât acest lucru ține foarte mult de cât de repede reușesc constructorii să facă măsuratorile. Imobilul dumneavoastră va fi, cu siguranță, anvelopat în această nouă tranșa pe care am deschis-o și care trebuie să fie finalizată cel mai târziu la începutul lunii iulie.

  36. Leila Circiumaru says:

    Domnule Primar,

    Aveti idee de ce nu se si inchid si balcoanele de la utimul etaj la blocurile la care s-a inceput reabilitarea? Unele din ele sunt deja inchse de proprietari, altele nu si nici nu este in plan sa se faca asta in urma reabilitarii. Unde as putea sa fac o sesizare? Constructorul mi-a zis ca primaria asa a decis sa nu se inchida.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Există obligația legală ca toate balcoanele să fie închise. Constructorii cunosc acest aspect si, prin urmare, situația pe care o prezentați este atipică. Vă rog să mă țineți la current cu evoluția situatiei. Vă mulțumesc!

  37. GAESCU says:

    BUNA ZIUA! VA ROG FRUMOS DACA I-MI PUTETI SPUNE CAND SE VA EFECTUA AMVELOPAREA BLOCULUI D 17 DIN STRADA RESITA NR 16

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Dacă administrația blocului dumneavoastră a depus dosarul în perioada iunie 2008-iunie 2009, atunci imobilul va fi anvelopat în acest an.

  38. Mihai says:

    Buna ziua, cu blocul 18 din Drumul Gazarului nr 18-20 ce se intampla ? Pe listele vechi aparea , in Lista obiectivelor de investitii propuse in programul multianual de reabilitare termica pt anul 2012-2015 , blocul se afla pe pozitia 309 , acum nu mai figureaza pe nicio lista … Primul venit , nu prea e e primul servit .. O lamurire daca se poate .. Va multumesc , succes in alegeri

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Lămuririle necesare le puteți primi chiar de la admistratorul/președintele blocului în care locuiți. Cu siguranță, dosarul nu a fost depus la timp sau a fost incomplet. Anul acesta reabilităm imobilele înscrise în program în perioada iunie 2008 – ­iunie 2009. Vă doresc o zi bună si sărbători frumoase!

  39. Marius says:

    Si inca o intrebare. Exista deja o lista cu numere de ordine pentru programul de reabilitare 2014-2020 pe site-ul primariei sector 4 ( http://www.ps4.ro/documents/files/h_38_reabilitare.pdf )
    La ce numar s-a ajuns dupa cei doi ani de reabilitare?
    Din ce observ ordinea din lista aceea nu corespunde cu cea din lista dvs. De exemplu blocul U2, Emil Racovita 14, care este pe locul 2 in lista dvs are numarul 273 in lista de la primarie, insa blocurile care urmeaza in lista dvs nu se regasesc nici pe departe in aceeasi ordine ca in cea a primariei… Cum se explica asta? Multumesc pentru raspuns!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Lista la care faceți referire a fost aprobată de Consiliul Local în anul 2014 și conține toate blocurile înscrise în programul de reabilitare termică până în acel moment. Cum au existat și situații în care unii dintre proprietari au refuzat să-și dea acordul pentru contractele de reabilitare, în mod evident că blocurile nu au mai intrat în program sau au fost amânate până când se semnează contractele. Aceeași listă conține și blocurile anvelopate deja, în număr de 144. Prin urmare, numerotarea din respectiva lista a suferit modificările care v-au ridicat suspiciuni. Vă mulțumesc!

  40. Denisa says:

    Blocul 5, sos. Giurgiului, nr. 121 era pe lista d-lui Piedone. Acum a disparut subit… interesanta campanie electorala!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Din verificările colegilor de la departamentul de Investiții, rezultă faptul că imobilul la care faceți referire este înscris în programul de reabilitare termică în anul 2012. Prin urmare, blocul nu va fi anvelopat mai devreme de 2018. Asta întrucât anul acesta anvelopăm blocurile înscrise în program în perioada iunie 2008-iunie 2009. Ordinea a fost votată de Consiliul Local, care a stabilit faptul că se reablitează blocurile în ordinea în care acestea au fost incluse în program.

  41. Dorina Ardeleanu says:

    Buna ziua! Comitetul Blocului 80, strada Govora nr 1 este intrebat de locatari cum se calculeaza suma aferenta fiecarui apartament reabilitat. Stim ca se tine cont de cota indiviza dar nu stim daca se face diferentierea pentru termopanul montat( toate camerele + balcon, doar balcon, nimic…. ).Multumim anticipat pentru raspuns.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Singurul mod de a calcula sumele respective este același ca și în cazul calculului întreținerii pe care o plătiți la bloc, adică bazat pe cota indiviză.

  42. Sorin says:

    Bună ziua bl b 5 din str Grădiştea nr 5 sa depus dosarul pentru reabilitare din 2012 feb şi alte asociații au depus mult mai tărziu şi au fost reabilitare cred că au fost triate asociațiile la birou de reabilitare dacă ar fi alegeri în fie care an în 5 ani sector 4 ar arăta atfel O zi bună domnule primar

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Nu știu când au depus celelalte asociații cereri de reabilitare și nici dacă acestea sunt reabilitate anul acesta, în mandatul meu. Dacă au fost anvelopate blocurile lor în trecut, eu nu pot comenta modul în care s-a întâmplat asta. Ce vă pot spune eu este că în situația dată, când primăria reabilitează 155 de imobile înscrise în program în perioada iunie 2008 – iunie 2009, un calcul simplu arată că blocul dumneavoastră ar trebui să fie anvelopat în prima parte a anului 2019. Știu, vi se pare prea îndepărtată data, însa eu, spre deosebire de alții, nu mint. Dacă voi reuși însă să fac rost și de alți bani decât cei pe care îi avem deja în cont, perioada se va scurta.

  43. Georgiana says:

    Buna ziua! V am rugat cand ati venit sa ne reparati parcul din spatele bl.4nr 69.Oltenitei? Va intreb in legatura cu reabilitatea bl.2 nr.55 sos.Oltenitei cand se va reabilita , ince an?
    Va multumesc!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Imobilul la care faceți referire este înscris în a doua parte a anului 2009, ceea ce înseamnă că este programat pentru reabilitare cel mai devreme la începutul anului următor.

  44. O tânără revoltata de lipsa de interes a autoritatilor says:

    Dar cu furturile aveți de gând sa faceți ceva ca politia sta cu mâinile în sân. Nu mai sunt ei “paza și protectie” de 1luna jumate nu fac nimic. Iar canu am fost la secția de politie sa întreb ce e cu cercetările polițistul m-a luat peste picior. Ar fi bine sa lăsați prostiile cu “ecologizarea” și sa va ocupați mai întâi de hoți.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Primăria nu poate interveni într-un dosar aflat pe masa polițiștilor. Pentru a evita astfel de situații, am demarat deja un proiect de amploare privind montarea de camere de supraveghere în zonele cheie din sector, conectate la dispeceratul Polițtiei Locale.

  45. G. says:

    Buna seara,
    Reabilitarea termica a imobilului in care locuiesc va incepe curand. Nu stiu exact cand. Ieri si azi au fost montate cateva schele pana la et.2. Blocul are 7 etaje.
    Sunt un caz social si abia azi am aflat ca trebuie sa depun o cerere cu documente atasate care sa certifice acest lucru.
    Va rog, daca se poate, sa imi spuneti urmatoarele:
    1. Care este termenul legal pentru depunerea cererii, avand in vedere ca toate documentele ce trebuie atasate necesita timp pt.a fi eliberate de institutiile respective;
    2. Unde gasesc lista cu documentele necesare care trebuie depuse, care sunt aceste documente;
    3. Ce trebuie sa cuprinda cererea (cum trebuie formulata).
    Ar fi binevenite detalii in legatura cu subiectul. Cred ca sunt multe persoane interesate.
    Cu multumiri anticipate, astept raspuns.

    • Daniel Băluță says:

      Vă rog să solicitați aceste date Direcției Generale de Asistență Socială si Protecție a Copilului, pentru că, înainte de orice, ei sunt obligați să facă ancheta socială pentru a verifica starea dumneavoastră materială. Aveți datele de contact la aceasta adresa http://www.dgaspc4.ro/contact.htm
      Vă mulțumesc!

  46. florin says:

    Buna ziua,
    Domnule primar,avem si noi o problema mare,la blocul 8 Livada din str.Ghimpati nr.19 s au montat schelele la trei sferturi din bloc.Astazi 26 mai au venit cei de la firma de inchiriere schele si le au luat pe celelalte care trebuiau montate pe motiv ca se amana reabilitarea.Va rugam frumos sa ne ajutati cu reluarea lucrarilor de reabilitare la acest bloc(de fapt este o singura scara).Va multumim foarte mult si va apreciem!!!

  47. Cristina Oprea says:

    Buna ziua.

    Am gasit si lista aceasta http://www.ps4.ro/documents/files/h_38_reabilitare.pdf
    Aici sunt in jur de 1300 blocuri programate ptr 2014-2020. Se lucreaza in continuare pe ea? Cele 150 blocuri fac parte din lista asta?

    Se mentiona tot atunci in presa ca se vor lua credite si locatarii nu vor trebui sa plateasca nimic.
    Acum citesc despre o contributie de 20%. Cum este de fapt?

    Multumesc anticipat

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Da, lucrăm pe baza aceleiași liste, cu amendamentul că unele dintre asociații nu și-au mai actualizat dosarele, ori nu au acceptat să suporte cofinanțarea legală de 20 la sută din valoarea investiției. Această cota nu este stabilită de primăria sectorului 4, ci de Ministerul Dezvoltării Regionale. Iar eu, ca primar interimar, am hotărât ca în cazul familiilor care au un venit mai mic de 1700 de lei, acestea să NU achite această cofinanțare ci, pe baza unei anchete sociale, aceste sume să fie suportate de primărie.

  48. Roxana says:

    Buna ziua.
    As vrea sa va întreb dacă este obligatoriu ca ușile de fier de la intrarea în bloc sa fie înlocuite cu cele de termopan în urma reabilitării/ anveloparii blocului. Exista vreo prevedere legala în acest sens sau totul se întâmplă conform unui contract?
    Va mulțumesc anticipat pentru răspuns!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Proiectul pe baza căruia a fost obținut împrumutul care permite anveloparea blocurilor are câteva puncte peste care nu putem trece. Da, inclusiv ușile de la intrarea în bloc vor fi schimbate. În caz contrar, primăria va fi obligată să returneze toți banii.

  49. florin says:

    Buna ziua,
    Domnule primar,cand se vor relua lucrarile de reabilitare la blocul 8 Livada din str.Ghimpati nr.19?De ce au fost intrerupte lucrarile?Va multumim si va apreciem foarte mult!

  50. niculae l says:

    B u na ziua Am si eu o intrebare daca sintem inca asociatie de locatari ,avem dreptul la reabilitare?

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Din nefericire, nu. Trebuie să vă tranformați juridic în asociație de proprietari și ulterior să vă înscrieți în programul de reabilitare termică.

  51. florin says:

    Domnule primar,mie nu imi raspundeti va rog la intrebarea de mai sus???Am inteles de ce nu raspundeti,,,dupa cum toata lumea vorbeste asta este o “strategie” inainte de alegeri,de a monta schele pe blocuri.
    Va multumim!

  52. Cristian says:

    Domnule Baluta, va rog sa publicati pe site-ul primariei lista cu dosarele depuse pentru reabilitare, lista pe care primaria o utilizeaza in aplicarea principiului “primul venit, primul servit”. Aceasta lista, care -asa cum spuneti dumneavoastra e foarte mare, fiind vorba de 1600 de blocuri, cu mai multe scari fiecare, trebuie totusi sa existe in cadrul primariei. Nu pot sa cred ca o asemenea lista nu exista si ca sunt luate dosarele de pe masa in ordinea in care au sosit. In lipsa unei asemenea evidente ELEMENTARE oricand poate fi luat din greseala un dosar din spate, unul cazut din greseala pe jos poate fi pus deasupra si asa mai departe. Probabil ca aceasta lista care deja exista in primarie e de fapt un tabel (probabil in Excel), care are pe randuri dosarele primite (blocurile si scarile respective) iar pe coloane data primirii dosarului, data aprobarii, data finantarii etc. Oricat ar fi de lung (numar de randuri), acest tabel exista iar daca, Doamne fereste, nu exista, el trebuie neaparat facut pentru a se lucra in oridine, seriozitate si disciplina. Din punct de vedere tehnic, publicarea pe site a unui asemenea tabel este banala -exportat in pdf, un astfel de tabel chiar cu sute de mii de pozitii poate fi downloadat de locuitorulul interesat al sectorului in cateva zeci de secunde. Cu deosebita stima si incredere in bunele dumneavoastra intentii.

  53. dino says:

    Buna ziua,

    Va rog sa-mi comunicati, cu aproximatie, care este data stabilita pentru inceperea lucarilor de anvelopare a blocului I2B, Sc 1, Bdul Alexandru Obregia (pozitia 150), daca proprietarii vor suporta o parte din cheltuieli si cat. Mentionez ca in functie de acest raspuns depinde daca primiti sau nu, cel putin 30-40 de voturi pe data de 05.06.2016. Aceasta data ar trebui sa fie cunoscuta daca managementul in PS4 este unul profesionist. Astept raspunsul dvs. pana pe data de 04.06.2016.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Imobilul dumneavoastră este programat să intre în reabilitare în toamna acestui an.

  54. florin says:

    Chiar daca nu ne/ati raspuns la intrebare tot ve/ti avea toata sustinerea noastra!

  55. florin says:

    blocul B2, din str. gradistea nr. 13 are cerere depusa de circa 7 ani si nu am intrat in cei ” primul venit, primul servit” .

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! În evidențele primăriei, blocul dumneavoastră nu apare ca fiind înscris în programul de reabilitare. Vă rog să verificați acest aspect la administratorul / președintele blocului dumneavoastră.

  56. cohen valentin says:

    Domnule primar

    Vreau sa stiu de ce s-au interupt de doua saptamani lucrarile de reabilitare incepute in luna martie.
    Stam cu schelele montate pe bloc. Termopanele zac imprastiate pe trotuar iar muncitorii au disparut.

    Desi am intrebat la primarie si am trimis sesizare pe e-mail, nu am primit nici un raspuns. Nimeni nu ne da nici o explicatie nici de ce s-au oprit si nici cand se vor relua
    Deja au fost sparte doua apartamente de la prima scara din cauza schelelor lasate de izbeliste.
    Este vorba de blocul 9 din Bd DIMITRIE CANTEMIR nr 15.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Așa cum am răspuns deja altei sesizări care vizează situația blocului nr. 9 din B-dul Cantemir 15, lucrările au fost sistate ca urmare a unor plângeri pe care locatari din acest imobil le-au facut Inspectoratului de stat în constructii. Acum, se află în lucru o nouă expertiză tehnică, în urma căreia se va decide dacă reabilitarea poate continua sau nu, dată fiind clasificarea de risc seismic a imobilului. Vă mulțumesc!

  57. Alin says:

    Bună, mă numesc Alin și sunt administratorul unei firme specializata în termosistem , am placat cu polistiren mai multe blocuri în Cluj, sunt interesat de o lucrare în acest domeniu, numărul meu 0749640807, Aștept răspuns Mulțumesc.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Momentan nu avem deschisă nicio licitație la care să puteți participa. Când vom avea, veți afla cu siguranță, întrucât vom face anunț public în acest sens. Vă mulțumesc!

  58. Gabriela says:

    Buna ziua, blocul 50 de pe Drumul Gazarului nr.26A cand va intra in programul de reabilitare? Pe lista aprobata in 2014 era la pozitia 459. Multumesc!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Blocul dumneavoatră este înscris în programul de reabilitare în anul 2010, ceea ce înseamnă că va intra în anvelopare cel mai devreme în toamna anului viitor. Anul acest reabilităm 155 de blocuri, înscrise în perioada iunie-2008 – iunie 2009.

  59. Ilie says:

    Buna ziua! Din ce motiv au fost oprite lucrarile de reabilitare termica a blocului 9, Bd. Dimitrie Cantemir, nr.15?

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua!
      Lucrările au fost sistate ca urmare a unor plângeri pe care locatari din acest imobil le-au adresat Inspectoratului de Stat în Constructii. În acest moment, se află în lucru o nouă expertiză tehnică, în urma căreia se va decide dacă reabilitarea poate continua sau nu, dată fiind clasificarea de risc seismic a imobilului.

  60. florin says:

    Buna seara!
    Domnule Primar,sunt 3 saptamani de cand asteptam reanceperea lucrarilor de reabilitare la Blocul 8 Livada din str.Ghimpati nr.19.
    Care sunt problemele pt care lucrarile au fost oprite?cand vor fi reluate???
    Va rugam frumos sa raspunde/ti la intrebare,
    Va multumim!

  61. Roxana says:

    Domnule primar,am observat, in lista postata de dvs.,si blocul nr 1,sc. 1, de pe Strada Padesu nr 4 (nr 130).Imi puteti, va rog, da o informatie concreta in legatura cu data initierii reabilitarii acestui bloc?Va multumesc!

    • Daniel Băluță says:

      Vă rog să îmi spuneți când a fost depus dosarul de reabilitare. Am nevoie de această informație pentru a face o estimare. În acest an, reabilităm blocurile înscrise în program în intervalul iunie 2008 – iunie 2009.

  62. Maria says:

    Domnule primar, blocul nr.5 str. Covasna nr.5 este la pozitia 52 in “lista cu primele 70 de blocuri unde reabilitarea termica va incepe luna viitoare” (adica luna martie) publicata de dvs. si afisata in toate pietele din sector. Din luna martie tot asteptam. Au trecut si alegerile si in sector au inghetat si bruma de lucrari care se mai faceau. Sa intelegem ca numai in preajma alegerilor va respectati promisiunile? Si am mai constat o problema. Lista publicata de dvs. nu se respecta. Blocul nr.8 Livada str. Ghimpati nr.19 este la nr. 58 si acolo au inceput lucrarile. Ce sa credem? Am constatat acest lucru urmarind blogul dvs., semn ca suntem interesati de ceea ce se intampla in sectorul nostru. Asteptam cu nerabdare inceperea lucrarilor.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Primele 69 de blocuri din cele 155 prevăzute a se reabilita anul acesta sunt în diverse faze de lucru. 18 sunt aproape de finalizare, iar restul, inclusiv al dumneavoastră, se află în faza de proiectare tehnică. Dacă la alte blocuri au început deja lucrările, înseamnă că au fost finalizate mai repede proiectele tehnice. Un lucru vă pot spune sigur. Imobilul în care locuiți va fi reabilitat în această vară.

  63. florin says:

    cu scuzele de rigoare revin la e-mailul din data de 06.06 in care mentionam blocul b2 in str. gradistea. cererea a fost depusa sub numarul 6476/ 06.03.2012, iar adresa asociatiei este pe str. Slmasul Mare nr11, bl. B2. Cu multumiri, astept un nraspuns

  64. Elena says:

    Buna ziua. De ce in sectorul 3 locatarii nu platesc nici un ban pt. anvelopare iar in sectorul 4 platim? In alta ordine de idei, eu nu mai astept sa-mi anvelopati blocul . O sa-mi fac cu banii mei anveloparea apartamentului pt. ce mie mi-a muceganit mobila pe peretele din afara. Noi am depus actele in 2012 siasta ar insemna sa-mi schimb mobila incontinuu. Vecina de sub apartamentul meu se plange ca i se uda peretele de fiecare data cand ploua. Iar daca va ganditi sa ma amendati pt. ca-mi fac singura lucrarea si eu voi da primaria in judecata. O zi buna.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Cota de 20% este stabilită de legislația în vigoare, nu de Primăria Sectorului 4. Oricum ar fi, pentru familiile care au un venit mai mic de 1700 de lei pe membru de familie, această cota va fi suportată de primărie, prin direcția de asistență socială. Cât privește anveloparea pe cont propriu, o asemnea lucrare nu poate fi autorizată în mod legal. Că anveloparea întârzie, se datoarează faptului că în ultimii 4 ani nu s-a reabilitat nici macar un bloc. Faptul că eu am reluat programul este o realizare. Vă mulțumesc!

  65. vladoianu adriana says:

    Dle primar Baluta, ati castigat alegerile si datorita voturilor familiei mele. Asa ca va rog sa publicati si lista dosarelor depuse pt reabilitare termica. Va solicit acest lucru pt ca administratorul blocului sustine ca dosarul este depus din 2005. Dar noi locatarii credem ca ne minte. Adresa noastra este , str. Iz. Muresului 13, bl. D22. Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Am verificat situația blocului dumneavoastră. Din evidențele noastre rezultă faptul că, deși imobilul a fost înscris în programul de reabilitare în anul 2008, asociația dumneavoastră a refuzat ca blocul să fie reabilitat. Prin urmare, procedura a fost reluată și v-ați reînscris în anul 2013. Cum anul acesta reabilităm blocurile înscrise în perioada 2008-2009, vor mai trece câțiva ani până cand vom ajunge și la imobilul dumneavoastră. Vă mulțumesc!

  66. Iulian Tofan says:

    Buna ziua,

    Blocul Nr 3 din Sos Berceni, Nr 16 este in prima lista de 70 de blocuri, mai exact la nr 44 din cate observ. Cand se dau drumul la lucrari? Va intreb in contextul in care ati spus ca pt prima serie vor incepe lucrarile in luna mai si imediat se termina si luna iunie. Observ ca in sectorul 3 se lucreaza la aproximativ 100 de blocuri in acelasi timp, la noi cat mai dureaza?

    Va multumesc!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Imobilul dumneavoastră va intra în curând în reabilitare. Proiectele sunt făcute, rămâne doar să montăm schelele și să ne apucăm de treabă. Din nefericire, momentan este o criză de schele pe care o vom soluționa în scurt timp. Vă mulțumesc!

  67. Razvan Ionut Pirnac says:

    Buna ziua,

    Numele meu este Pirnac Razvan Ionut, si sunt locatar in blocul nr. 7A, scara 1, situat pe Sos. Oltenitei, nr. 52. De aproximativ 3 saptamani au inceput lucrarile de reabilitare termica ale acestui bloc, insa pana in momentul de fata, locatarii acestui bloc nu au intrat in posesia proiectului de constructie sau a caietului de sarcini.

    In calitate de beneficiari ai lucrarii, locatarii blocului au dreptul sa intre in posesia proiectului de constructie si a caietului de sarcini.

    De asemenea, nu am fost informati nici macar despre identitatea constructorului sau a antreprenorului/subantreprenorului, sau despre identitatea dirigintelui de santier sau a reprezentantului primariei.

    Va rugam sa trimiteti pe aceasta adresa proiectul de constructie cat si caietul de sarcini pentru a fi in masura sa comparam lucrarile efectuate cu lucrarile proiectate.

    Va multumesc !

  68. Mihai GEORGESCU says:

    Buna ziua! Blocul M2/3 din C-tin Brancoveanu nr 116 este prins in program anul acesta ? daca nu cand este ? Va multumesc domnule primar!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Ca să vă pot răspunde la aceasta întrebare trebuie să îmi spuneți când a depus asociația de proprietari dosarul de reabilitare, pentru că aceasta se realizează în ordinea “primul venit, primul servit”, despre care am mai spus. În acest an, reabilităm blocurile înscrise în program în intervalul iunie 2008 – iunie 2009. Vă mulțumesc!

  69. Gabriela says:

    Blocul 4B soseaua giurgiului123 cand se va face este stradal bn ca le faceti pe cele dintre stradute…ce sa zic…ca in Romania

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Vă rog să îmi spuneți când a depus asociația de proprietari dosarul de reabilitare, pentru că aceasta se realizează în ordinea “primul venit, primul servit”, despre care am mai spus. În acest an, reabilităm blocurile înscrise în program în intervalul iunie 2008 – iunie 2009. Această decizie de a adopta regula amintită mai sus nu îmi aparține, ci a fost votată în fostul Consiliu Local. Oricum, trebuie să știți că voi încerca să urgentez lucrurile, pentru ca un număr cât mai mare de blocuri să beneficieze de reabilitare într-un timp cât mai scurt. Vă mulțumesc!

  70. Pisky says:

    Buna ziua!..In hotararea Consiliului Local al sectorului 4 ,nr 38/27.03.2014,Blocul 86 ,strada Gradistea nr 19 ,era in asteptare pt ,reabilitare pe pozitia 5!dupa cate vad,intre cele 155 de blocuri care se vor reabilita ,nu se m.ai afla,de ce?..mentionez ca dosarul de reabilitare este depus din 2008

  71. Nicoleta says:

    Buna ziua. In ceea ce priveste cazurile sociale care vor fi scutite de la plata contributiei. Dvs. ati specificat ca nu vor plati acele persoane care au venituri sub salariul minim pe economie, insa administratorul nostru ne-a specificat ca ne raportam la salariul mediu pe economie, respectiv 1850 lei. Imi puteti spune, va rog care este varianta corecta?

  72. Maria says:

    Buna ziua,
    Vorbesc in numele locatarilor din blocul 5, str. Covasna nr.5. Intr-o postare anterioara mi-ati spus ca acest bloc se va anvelopa in mod singur in aceasta vara. Dupa cum se misca lucrurile in sector nu ne facem mari iluzii. La un bloc in apropiere (aleea Stupilor), la un altul pe aleea Ciceu, identic cu acesta, s-au pus schele pe jumatate inainte de alegerile locale si la o luna de zile nu s-a efectuat nicio lucrare, nu s-au adus materiale (tot dvs. spuneati de criza de schele si numai la aceste doua blocuri stau schelele de cel putin o luna de zile).
    De ce merg lucrurile atat de greu daca banii au fost aprobati pentru cele 155 de blocuri? De ce in sectorul 3 se lucreaza intr-un ritm foarte intens si in acest sector nu se poate? Oare locuitorii acestui sector nu platesc aceleasi taxe si impozite, nu merita acelasi tratament din partea autoritatilor?
    Am inteles ca ati reluat aceasta activitate dupa ce a fost intrerupta mult timp, dar aceasta nu este o scuza sa nu intensificati ritmul. Sa credem ca ati castigat alegeile si nu va mai pasa?
    As vrea sa nu cred acest lucru. As vrea sa ma contraziceti prin fapte si nu prin vorbe.
    Locuitorii acestui sector merita mai mult decat indiferenta autoritatilor.
    Succes, domnule primar!

  73. Alex says:

    Buna ziua , blocul M2 , din str Uioara nr 3 ( scara 6 si 7 ) , cat mai are de asteptat ? Pe lista din 2014 era trecut pe locul 473 . Mentionez ca exista grave probleme cu balcoanele , placi exterioare din beton desprinzandu~se si punand in pericol viata trecatorilor . Nu ar fi cazul sa renuntam la ideea „primul venit, primul servit „ si sa punem inainte viata cetatenilor ? Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Anul acesta reabilităm blocurile înscrise în programul de reabilitare termică între iunie 2008 – iunie 2009. Asociația de proprietari vă poate spune data la care blocul dumneavoastră a fost înscris. Regula primul venit, primul servit nu se poate schimba decât în urma unei hotărâri noi a Consiliului Local, iar această procedură necesită timp îndelungat.

  74. Dorina Ardeleanu says:

    Buna ziua! Comitetul blocului 80 din Str. GOVORA nr.1, bloc ce este in faza de finalizare a reabilitarii termice va roaga sa trimiteti pe aceasta adresa proiectul de constructie cat si caietul de sarcini dupa care s-au efectuat lucrarile la blocul nostru, pentru a putea compara lucrarile efectuate cu cele proiectate. Mentionez ca am cerut in repetate randuri aceste documente dirigintelui de santier dar fara succes. Va multumesc !

  75. cohen valentin says:

    Buna ziua

    Sunt locatar al blocului nr.9 din Bd, Dimitrie Cantemir nr. 15 si am rugamintea sa imi trimiteti pe mail urmatoarele :
    a) documentatia de avizare pentru reabilitare si indicatorii tehnico-economici, cu valorile si durata lucrarilor de interventie precum si sumele aferente cotelor de participare ale partilor,
    b) proiectul de constructive sau caietul de sarcini pentru a putea compara lucrarile efectuate cu cele proiectate
    c) avizul de reluare a lucrarilor de la Inspectoratul de Stat in Constructii (pentru ca vreme de 2 luni lucrarile au fost sistate de acesta) si nu stim nici la ora actuala daca si cum s-au remediat deficientele semnalate de dansii.
    d) expertiza tehnica a primariei privind incadrarea in clasa de risc seismic a blocului.
    In afara de acestea as dori sa cunosc raspunsul la intrebarea de ce s-a optat pentru incarcarea balcoanelor blocului cu profile groase de otel placate cu rigips si polistiren peste care se pune geamul termopan si de ce nu s-a aplicat Solutia de geam termopan si izolatie de pvc, mult mai usoara asa cum s-a realizat la Blocul din Dimtrie Cantemir nr.8 in anul 2013. Eu cred ca aceasta incarcare a balcoanelor va duce in final la prabusirea lor pentru ca sunt subrezite de intemperii.
    cu deosebita stima
    Valentin Cohen

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Vă rog să adresați aceste întrebări într-o cerere pe care să o depuneți la registratura Primăriei și veți primi răspuns în termen legal.

  76. Viorel says:

    Buna ziua,
    va contactez din partea blocului 69 din Dumitru Samoila nr 8.
    Ordinea lucrarilor de realibitare termica a blocului s-a facut total aiurea. S-a anvelopat blocul, s-a reabilitate termic, dar nu au fost inlocuite geamurile existent cu geamuri de termopan. Abia acum 3 sapt s-au facut masuratorile respective si nici in ziua de azi nu s-au montat.
    Nu trebuia ca primul pas facut sa fie acela de inlocuire al ferestrelor si a balcoanelor si apoi sa se faca reabilitarea?

    Cum este posibil acest lucru? trebuie chiar sa se munceasca de n ori pentru a finaliza proiectul?

    PS: oare cand se v-a termina acest proiect? Cum e posibil ca data finalizarii sa fie peste 1 an.
    Daca dureaza 1 an reabilitarea unui bloc, cand se vor reabilita toate blocurile din program?

    Urmareste cineva aceste reabilitari? se respecta conditiile din contracte?

    Multumesc anticipat.

  77. Petre Despina says:

    Domnule primar eu locuiesc intr-un bloc construit in anul 1962 ,sunt cele 4 blocuri vechi de la intersecta nitu vasle spre secuilor ,respectiv 27,28,29,30.Sunt de acord cu regula ‘primul venit primul servit dar trebuie analizate si starea lor.Unul este un bloc construit in anii70_80,si altul construit in 62.Daca veti trece vro data pe linga ele si va veti uita in sus veti vedea ca am drptate .In ritmul in care a-ti demarat reabilitarea probabil ca atunci cind veti veni toate aceste blocuri nu vor mai avea balcoane demult sau cine stie un cutremur va rezolva problema si pentru noi si pentru dumneavoastra.

  78. Niculae Razvan says:

    Buna ziua,

    Domnule Primar locuiesc in sect 4 pe aleea Niculitel nr 8 bl 2 , am dori sa ne amenajati si noua tarcul pt catei adica sa se aduca nisip mai mult si sa se iua masuri ca acel nisip sa nu mai iasa din tarc pe aleea , va rugam mult

  79. Maria says:

    Buna seara,

    Locuiesc in Blocul A5, strada Covasna nr.5. Suntem in 4 septembrie si nici pana acum nu au inceput lucrarile de reabilitare la acest bloc, desi dumneavoastra ati dat asigurari ca se va anvelopa in aceasta vara. In lista postata de dvs. suntem la pozitia 52. Cum se face ca la blocurile de la pozitiile 56,57 si 58 au inceput lucrarile de anvelopare? Nu mai functioneaza principiul pe care dvs. il repetati de fiecare data cand sunteti intrebat, primul venit, primul servit?
    Domnule primar, vara aceasta a trecut, cand incep totusi si la acest bloc lucrarile?

  80. Neagu Virgil says:

    Buna ziua!
    Locuiesc in sos giurgiului nr 131 ,bl 1.
    Doresc sa stiu daca lucrarile de reabilitare termica incep anul acesta.
    Va multumesc.

  81. Acatrinei Cristina says:

    Buna ziua ,as dori sa stiu daca blocul E4 de pe Aleea Niculitel nr 2 va fi reabilitat in acest an si daca se poate ,cind .Multumesc.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Ca să vă pot răspunde la această întrebare, ar trebui să îmi spuneți când a fost depus dosarul de reabilitare (puteți întreba administratorul). Vă mulțumesc!

      • Acatrinei Cristina says:

        Buna seara !Dosarul a fost depus in 2008-2009, blocul este pe lista de reabilitare 2016-2017 , este blocul nr 139 de pe liste .As vrea sa stiu daca va fi reabilitat intradevar anul acesta.Multumesc !

  82. Acatrinei Cristina says:

    Buna seara !Dosarul a fost depus in 2008-2009, blocul este pe lista de reabilitare 2016-2017 , este blocul nr 139 de pe liste .As vrea sa stiu daca va fi reabilitat intradevar anul acesta.Multumesc !

  83. Nicoleta Dragan says:

    Buna ziua! As dori sa-mi comunicati daca bl.2B, sos. Giurgiului,nr.127,va mai fi reabilitat anul acesta? Pe lista se afla la pozitia 148 si suntem la sfarsitul lunii septembrie?

  84. Mia says:

    Buna ziua.
    Domnule primar as dori sa-mi spuneti
    1. daca in acest program de reabilitare mai pot fi incluse si blocuri care nu au depus inca cereri.
    2. ce se intampla in caz de acceptare cu apartamentele care au deja montate geamuri termopane si si-au efectuat si anveloparea pe cont propriu.
    Va multumesc anticipat pentru raspuns !

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Pentru a intra în programul de reabilitare termică, trebuie depusă o cerere din partea asociației de proprietari în acest sens. Cât privește geamurile deja montate, acestea vor fi verificate și dacă vor corespunde standardelor legale, vor fi păstrate. Alte lucrări de anvelopare pe cont propriu, în afara geamurilor termopan, nu vor fi păstrate, întrucât sunt realizate ilegal, fără a avea autorizație.

  85. Solomonescu Constantin says:

    Va mai specific ca blocul este construit in anul 1974, ar fi un mare pericol fiind si la bulevard sa cada vreo bucata dintr-un balcon peste cineva.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Am în lucru un proiect care presupune avansarea unor astfel de blocuri care au probleme structurale. Altfel, imobilul ar trebui să intre în reabilitare până la finalul acestui an.

  86. radu says:

    Bai baluta ce dreacu ati dublat preturile la anveloparea puli? de la 4500 lei in primavara s-a ajuns la 7000 lei in toamna

    Ce cacat firma e asta cu 3 muncitori care lucreaza? cred ca ar trebui o reclamatie la dna

  87. Alex says:

    Buna ziua ,

    Pentru blocul M2 , strada Uioara Nr 3 , Nr de inregistrare 8959 din 23.03.2010 , cu revenire Nr 7049 din 26.02.2014 , ne puteti confirma daca se afla pe lista de reabilitare pentru anul 2017 ?

    Va multumesc !

  88. Un alegator says:

    Buna ziua! Ati scris intr-un comentariu anterior ca se vor reabilita blocurile pentr care s-au depus dosare in perioada 2008-2009. Pentru adresa din Str. Sergent Nitu Vasile nr. 68, Bl. 26 – solicitarea a fost depusa in anul 2005. Solicitarile de atunci s-au prescris?! Nu de alta dar macar sa-i spun administratorului sa scoata de la locul de cinste de pe panou biletul cu inregistrarea solicitarii.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Sunt câteva situații în care blocuri înscrise mai devreme de 2008 nu au fost reabilitate în trecut. Caut soluții și pentru ele, întrucât nu sunt prinse în acest program.

  89. Carmen G. says:

    Buna ziua ,

    Cu tot respectul ptr.cel /cea ce a intocmit aceasta lista dar ,se pare ca a facut-o sa fie si atat.Intr-o ordine alfabetica nu cred ca deranja pe cineva. Asa ,cautam de ne sar ochii din cap.
    Si acum sa vin si cu o intrebare: pe cand restul programarilor ?

    Multumesc.

  90. Solomonescu Constantin says:

    Asa zis Primar Baluta de ce nu raspundeti la urmatoarea intrebare si stergeti comentariul? Blocul M2/3 Scara 3 si 4 din C-tin Brancoveanu 116 DOSAR DEPUS IN 2009 CAND VA INTRA IN PROGRAMUL DE ANVELOPARE? CAD BALCOANELE, BLOCUL ESTE LA STRADA, IN CAMPANIE ATI VENIT SI ATI PROMIS CA VOM INTRA CAT DE CURAND IN PROGRAMUL DE ANVELOPARE. O SA AVETI NEVOIE DE VOTURILE LOCUITORILOR SECTORULUI 4.

  91. Monica says:

    buna ziua, noi am fi numarul 642 pe lista. daca 155 de blocuri dureaza doi ani, cam cand estimati ca s-ar ajunge si la noi? deoarece nu cred ca ne incadram in cei 6 ani cu toate cele 1500 de blocuri:))

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! În mod clar, nu pot face o apreciere corectă. Ce mi-am propus însă este să reușesc să adun bani pentru cât mai multe blocuri. Eu sper că cel puțin 800 de imobile în acești 4 ani de mandat.

  92. Radu O says:

    Buna ziua,

    la blocurile de la pozitia 100 (C-tin Radulescu Motru 21) se va incepe ceva in acest an sau macar anul viitor?

  93. Cristina B says:

    Buna ziua domnule Primar,
    Blocul nr 11 din Aleea Cricovul Sarat este pe lista cu numarul 91, ne puteti spune va rog daca se va incepe reabilitatea pentru el anul acesta? Deoarece face parte din a douaa jumatate a listei publicate de dumneavoastra mai sus a caror reabilitare ar trebui sa inceapa in a doua parte a acestui an.
    Va multumesc.

  94. Stefan M. says:

    BUNA ZIUA! Blocurile construite inainte de 1945 beneficiaza de anvelopare? Si daca daca ..care ar fi …conditiile pentru depunerea dosarului? Iar daca nu…care ar fi solutia?

  95. Luiza says:

    Buna ziua. Sunt locatar pe Aleea Tereasei nr 3, bl E3 si as vrea sa imi spuneti care sunt costurile suportate de locatari. Din ce ați specificat cota suportata de fiecare locatar este de aproximativ 3500 RON, suma plătită timp de 10 ani. In condițiile in care mulți locatari nu au pus termopane, am fost informați de cei de la asistenta socială ca plata va fi de 70 RON/luna timp de 10 ani. Atat de mult? Este normal? Va rog sa imi dați articol din lege de unde ați stabilit suma? In alta ordine de idei nu ne a întrebat nimeni care este venitul real după plata unei rate la banca. Oare asta nu contează? Cred ca este mai important sa plătim aceste locuințe , fata de varianta in care sa ne băgați mâna in buzunar.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Sumele pe care fiecare proprietar de apartament le va avea de plătit se vor stabili după ce imobilul va fi recepționat, adică la finalul lucrărilor. Acestea se vor calcula în funcție de cota invidiviză (calcul similar întreținerii pe care o plătiți la asociație) și reprezintă parte din totalul costurilor de reabilitare. În mod evident, sumele vor fi afectate și de anchetele sociale aflate acum în curs. Categorii precum pensionari, veterani de razboi, persoane cu dizabilități, vor fi scutite de la plata cofinanțării dacă imobilulul va rămâne pe finanțarea de la BEI (Banca Europeană de Investiții). În aceeași situație se regăsesc și persoanele al căror venit pe membru de familie este mai mic decât salariul mediu net pe economie. În situația nouă, în care vom accesa și fonduri europene, situația cofinanțării se schimbă în funcție de noile prevederi legale și anume: pensionari, veterani de razboi, persoane cu dizabilitati și persoanele cu venitul mai mic decât salariul mediu net pe economie vor avea de achitat 3.5% din suma toatală. Pentru restul, procentul de plată va crește de la 20 la 25%. Pentru a trece pe noua linie de finanțare, avem nevoie de acordul a 2/3 din numărul total al proprietarilor.

  96. Raluca says:

    Buna ziua domnule primar Daniel Baluta,

    Am cateva intrebari pentru dumneavoastra:

    1. Va rog sa ne comunicati care sunt motivele cresterii mentionate mai sus: “Pentru restul, procentul de plată va crește de la 20 la 25%.”
    Mai exact ce procent din cheltuielile cu reabilitarea unui bloc este acoperit din fonduri europene, cat achita primaria si cat achita proprietarii, pentru lucrari demarate in prezent?
    Care este cadrul legal in baza caruia s-au stabilit aceste procente?

    2. Va rog sa fiti un pic mai clar si ne spuneti concret cum se calculeaza pretul final al lucrarii, avand in vedere ca de acesta va depinde suma individuala pe care va trebui sa o platim.
    Avand in vedere ca prima etapa a procesului de reabilitare, documentatia tehnico-economica include detaliile de executie, si ca aceasta etapa precede executia propriu-zisa a lucrarilor, consider ca din acest punct puteti oferi o idee mai clara privind costul final.
    Astfel, as dori sa stiu costul final al reabilitarii pentru blocul b29, str. Secuilor nr. 5.

    3. De ce demarati noi proiecte in prag de iarna, avand termen de finalizare 4 luni, practic noiembrie-februarie? Este evident ca lucrarile vor fi sistate odata cu scaderea temperaturilor. Cum vor fi locatarii afectati de aceste sistari? Ce masuri ati prevazut pentru aceste situatii? Influenteaza acestea costul final al lucrarilor?

    4. De ce in alte sectoare (sectoarele 1 si 2) s-a reusit proiectul de reabilitare a locuintelor cu costuri 0 de la proprietari? Ce spune asta despre profesionalismul si performantele PS4?

    Va multumesc si astept raspuns!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Procentele sunt în felul următor, dacă vorbim despre finanțarea europeană. 50% fonduri europene, 25 la sută asociația de proprietari, 25 la sută bugetul local. Evident, expecție fac locatarii al căror venit pe membru de familie nu depășește 1890 de lei. Aceștia însă vor contribui cu 3.5%. La momentul actual ne aflăm în derulare cu un contract de împrumut de la Banca Europeana de investiții, unde este prevăzută o cofinanțare de 20 la sută din partea asociațiilor de proprietari. Evident, cu aceleași excepții, a căror cota de contribuție o suportă tot primăria, prin DGASPC. Practic, dacă rămânem pe împrumutul de la BEI avem de returnat mai mult de 80% din credit, plus dobânzile aferente. În situația în care accesam însă fonduri europene recuperăm jumătate din suma cheltuită pe care o putem folosi pentru a reabilita și alte blocuri. La a doua chetiune, costul maximal îl puteti găsi în proiectul pe care îl aveți la Asociația de Proprietari. Prețul final al lucrării va fi stabilit pe baza devizului pe apartament pe care constructorul îl va întocmi la finalul lucrărilor. În ceea ce priveste a treia problemă ridicata: proiectele de execuție cuprind mai multe faze care nu pot fi influențate de starea vremii. Se poate lucra în subsoluri, pe casa scării la schimbat geamuri, cu siguranță nu se stă atunci când vremea e nefaovravila. Și nu, nu este influențat prețul lucrărilor subvenționat în acest monment în proporție de 80 la sută de către primărie. În ceea ce privește a patra problemă, reiau ceea ce am spus și cu alte ocazii. Când facem referire la alte sectoare, trebuie să luăm în calcul și bugetele pe care acestea le au, mult mai mari decât al nostru. În plus, acolo au fost acesate de la început fonduri europene nerambursabile, iar dată fiind dimensiunea bugetului, și-au permis să suporte și cofinanțarea care revenea proprietarilor. Atenție, asta nu înseamnă că nu s-a plătit nimic. Dat fiind faptul că nu eu am coordonat această activitatea în trecut, nu pot comenta profesionalismul predecesorilor mei.

  97. Oprea Ion says:

    Buna ziua Dl Primar Baluta, dosarul nr 45897/01.10.2009 bloc m2/3, scara 3,4 Bd C-tin Brancoveanu 116 (bloc la bulevard), cand va intra in reabilitare termica?
    As dori un raspuns cat mai exact cu inceperea lucrarilor. Va multumesc anticipat

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Întrucât imobilul dumnevoastră nu se află încă în lotul de 155 planificate pentru anul acesta, nu pot estima exact o data la care va intra în reabilitare. Cert este însă că, în cursul anului viitor, blocul va fi reabilitat.

  98. Cosmin Trusca says:

    Buna ziua,

    Conform hotararii 38/27.03.2014 blocul 33, sc.1, nr.29 din strada C-tin Radulescu Motru este inscris pe lista de reabilitare in perioada 2014-2020. Pe aceasta lista este prezent la numarul 1035. Exista cumva posibilitatea estimarii perioadei in care acest bloc va intra in reabilitare termica?

    Va multumesc,

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Nu se poate estima încă o dată de intrare în reabilitare a imobilului în care locuiți, întrucât din pricina faptului că programul a fost stagnat în ultimii 4 ani, acum reabilităm blocurile înscrise în perioada iunie 2008 – iunie 2009.

  99. Dobrea Octavian says:

    Buna ziua, domnule primar.
    Blocul 51 din str.Almasu Mare nr. 12 a fost reabilitat, lucrarile terminandu-se in luna octombrie a.c., drept pentru care va multumim. in timpul lucrarilor au fost demontate aparatele de aer conditionat aflate pe zidurile exterioare de catre o firma specializata. La terminarea lucrarilor pe fatada, aparatele au fost remontate, insa la terminarea lucrarilor din spatele blocului acestea nu s-au mai remontat, firma precizand ca este in concediu. Astfel, muncitorii au demontat schelele de lucru si au plecat, iar aparatele de aer conditionat au ramas nemontate la buna parte din locatari (au ramas cele nedemontate care au permis executarea lucrarilor datorita distantei fata de zid). Cum blocul nostru nu apare in lista celor receptionate sau in curs de receptionare publicate pe site-ul primariei, iar presedintele asociatiei nu ne-a dat nici un raspuns (exista un litigiu cu membrii asociatiei…..), va rog sa-mi precizati care este modalitatea de rezolvare a situatiei, avand in vedere ca remontarea cu o alta firma ma costa destul de mult si nu mi se pare normal ca firma care le-a demontat sa le lase asa, dar sa incaseze contravaloarea lucrarilor.
    Cu stima,

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Montarea aparatelor este obligația legală a firmei care a realizat anveloparea, înainte de a recepționa lucrările. Prin urmare, vă rog să nu vă faceți probleme, întrucât această operațiune se va realiza fără să implice costuri din partea dumneavoastră.

  100. Carvaci Rodica(administratorul blocului) says:

    Buna ziua,
    In campania dv electorala,blocul 4 Melinesti 15 aparea ca data de inceperea lucrsrilor de reabilitare in luna Iulie 2016. Intre timp au aparut alte liste,blocul nostru aflandu-se pe diferite locuri. Cert este ca nici acum,la sfarsitul anului blocul nu este reabilitat,desi dv tot promiteti cu aceeasi formula tuturor.Ne dam seama ca sunt numai minciuni pe care le spuneti cu usurinta celor obisnuiti sa minta.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Reabilitarea blocurilor se face în funcție de poziția pe care o ocupă dosarul (ordinea în care a fost depus), lucru votat în consiliul local și de la care nu putem face rabat. Înainte de demararea lucrărilor se impune expertiza tehnică și energetică a blocului. În perioada ianuarie-martie vom deschide o nouă sesiune pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 axa prioritară 3.1 A, privind sprijinirea eficienței energetice în sectorul locuințelor. Legea impune plata din partea proprietarilor, a unei o cote părți din valoarea lucrărilor de reabilitare în funcție de venitul proprietarului. Dacă vă încadrați sub venitul net mediu pe economie cota plată aferentă va fi de 3,5%, restul până la 25% fiind suportat din bugetul local. Am stabilit ca în sectorul 4, suma ce le revine cetățenilor să fie eșalonată timp de 10 ani. Urmează să invităm la primărie președinții de bloc, pentru a le oferi toate detaliile în privința reabilitării, ce presupune ea, care este metoda de calcul și pașii care trebuie urmați în perioada următoare. O să mă asigur că mesajul o să fie recepționat corect și toți cetățenii o să primească informațiile necesare. Vă mulțumesc!

  101. George says:

    Buna ziua .Domnule primar va rog sa ne lamuriti in privinta acestor reabilitari daca se mai fac de primarie sau dupa cum am primit harti cu o cotizatie din partea proprietarilor.Va multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! În perioada ianuarie-martie vom deschide o nouă sesiune pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 axa prioritară 3.1 A, privind sprijinirea eficienței energetice în sectorul locuințelor. Legea impune plata din partea proprietarilor, a unei o cote părți din valoarea lucrărilor de reabilitare în funcție de venitul proprietarului. Dacă vă încadrați sub venitul net mediu pe economie cota plată aferentă va fi de 3,5%, restul până la 25% fiind suportat din bugetul local. Am stabilit ca în sectorul 4, suma ce le revine cetățenilor să fie eșalonată timp de 10 ani. Urmează să invităm la primărie președinții de bloc, pentru a le oferi toate detaliile în privința reabilitării, ce presupune ea, care este metoda de calcul și pașii care trebuie urmați în perioada următoare. O să mă asigur că mesajul o să fie recepționat corect și toți cetățenii o să primească informațiile necesare. Vă mulțumesc!

  102. Mihaela Baloniu says:

    Domnule Primar, as dori sa stiu de ce intai suntem pusi sa semnam, ca suntem de acord cu reablitarea, fara sa stim care sunt costurile pe apartament si care sunt clauzele (daca avem geamuri de termopan ni se vor scade din cost?)

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Procedurile legislative specifice programului de reabilitare termică condiționează demararea demersurilor pentru reabilitare de obținerea acordului prealabil al asociației de proprietari. În luna ianuarie vor avea loc ședințe la primărie cu președinții de bloc, pentru a le oferi toate detaliile în privința reabilitării, ce presupune ea, care este metoda de calcul și pașii care trebuie urmați în perioada următoare în vederea informării lor cât mai corecte. Vă mulțumesc!

  103. Tudor Maria Magdalena says:

    Buna ziua!!!Daca suntem pe lista la nr. 864 in ce an se va face reabilitarea????

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Lista la care faceți referire are o importanță mai mică. Vă rog să verificați la administrator sau la președintele blocului anul în care au depus actele pentru reabilitare. Blocurile pe care le avem în lucru în 2017 sunt înscrise în perioada 2008-2009.

  104. Ioana Nitulescu says:

    Buna ziua,
    Va rog frumos, imi puteti spune unde trebuie sa ma adresez pentru mai multe informatii referitoare la refuzul inchiderii balconului cu termopan in timpul reabilitarii blocului? Multumesc.

  105. Mircea B says:

    Buna ziua
    Incadrarea in cota de participare de 3.5% sau 25% depinde doar de venitul per membru de familie sau sunt si alte conditii (de exemplu inca o casa in proprietate, numar de autoturisme per famili, etc.)?
    Puteti fi exact si complet in publicarea acestor criterii de departajare la plata specificand si documentul oficial care sta la baza acestor conditii? Avand in vedere modificarea permanenta a valorii venitului mediu pe economie cat este considerat de dvs. ca fiind acum acest prag de departajare?
    In ce etapa se face aceasta evaluare a gradului de participare la plata si care este modul de intocmire a “dosarului” respectiv avand in vedere ca in prezent asociatia de proprietari solicita adeverinte de salarizare si de pensie desi cred ca nu este indreptatita sa aiba acces la astfel de informatii personale.
    Multumesc

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Vă rog să-mi lăsați numărul dvs. de telefon pe adresa de e-mail sesizari@danielbaluta.ro pentru a fi contactat de un coleg din aparatul de specialitate și pentru a primi punctual răspunsurile la întrebările adresate. În următoarea perioadă o să invităm la sediul primăriei președinții de asociații de proprietari, pentru ai informa corect ce presupune reabilitarea termică pe fonduri europene, care sunt pașii care trebuie urmați. Vă mulțumim!

      • Mircea B says:

        In 16 ianuarie am transmis, la adresa indicata de dvs, atat numarul de telefon cat si adresa mea de mail. Pana in prezent nu am primit nici un semn de la colegii dvs de specialitate!. Va rog sa le recomandati sa citeasca blogul dvs si sa raspunda solicitarilor noastre, luand exemplu de la dvs.
        Multumesc.

  106. Constantin Niculae says:

    Buna ziua,

    Daca un bloc este format din mai multe scari se poate obtine aprobarea doar pentru 1 scara? Ce se intampla cu cei care si-au reabilitat personal anumite apartamente? Blocul 169 nr 3 de pe strada Caporal Vasilescu Constantin cand o sa fie reabilitat? Multumesc!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Nu se mai pot depune cereri pentru reabilitarea unei singure scări. Pentru a afla data începerii lucrărilor la un anume imobil, vă rog să vă adresați serviciului de reabilitare din cadrul Primăriei.

  107. aneta says:

    In programul de reabilitare se spune ca preprietarii vor plati o contributie de la 3,5% pana la 25% conditionat de venitul pe membru de familie.Daca eu am un venit de 1900 roni,inseamna ca voi plati 25%?Deiu am cucativa lei mai mult ca cei care vor p,lati 3,5 %.Nu cred ca este corect sa platesc de aproape 10 ori mai mult.Impozitul pe locuinte,asigirarea pe locuinte se platesc indiferent de venit la aceeasi suma pentru toti..Ar trebui sa se tina cont si de cate autoturisme sunt in posesia familiei care va plati,cate case,ce venituri pot avea in plus. Cred cs procentul nu ar trebui sa fier 25% ci sa scada la 10%.Altfel ne putem duce cu gandul ca in viitor toate taxele se vor stabili in functie de venit,pentru aceleasi servicii in mod unitar,ceea ce nu este echitabil pentru ca locuintele sunt proprietate personala .Unde mai este cresterea nivelului de trai?

  108. Bianca Radu says:

    Buna ziua Domnule Primar! Am mai postat acest comentariu zilele trecute si intre timp vad ca s-a sters. Sper ca din greseala. Va rog sa ma ajutati spunandu-mi in ce stadiu se afla programul de reabilitare termica a celor 150 de blocuri care au depus dosarele in perioada 2008-2009 si daca se va termina in cursul acestui an, conform planului initial. De asemenea va rog sa-mi spuneti cand estimati ca se va reabilita termic un bloc care a depus dosarul in 2010. Va multumesc!

  109. Vasile Gabriel says:

    Nu inteleg de ce toate aceste lucruri nu sunt trecute pe site-ul primariei si trebuie sa se tina totul la secret . Cat o fi de greu sa puneti acolo care sunt tarifele /costurile de reabilitare cat este sustinut din fonduri UE , cat este sustinut de primarie …. ce costuri au fost la blocuri de 4 etaje/de 10 etaje ( sa isi faca omul o idee aproximativa), cine/cat beneficiaza de subventii …cu ce firme se lucreaza..ce garnatie a lucrarii se ofera …. in ce stadiu sunt momentan lucrarile pe sector…. Chiar trebuie sa dam telefon sau sa asteptam doar doar ne-o baga cineva in seama .. SUNTEM IN SECOLUL 21 Domnule Primar. Vrem mai multa TRANSPARENTA.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Colegii mei de la departamentul de reabilitare termică au toată deschiderea de care e nevoie. Trebuie doar să îi contactați. Cât privește costurile, acestea nu pot fi estimate întrucât totul depinde de dimensiunea apartamentului dumneavoastră, de prezența sau nu a geamurilor termopan. Toate aceste detalii vor fi stabilite în devizele ce vor fi parte a proiectului blocului în care locuiți.

  110. Andreea Luminita says:

    Blocul B 14 din strada Gradistea nr 14 cand va fi reabilitat? Va acum in 2017 sau nu( da sau nu)?! Multumesc!!!! Raspuns urgent!!!

  111. Luculescu Traian says:

    Bună ziua Domnule Primar.
    Am depus dosarul cu nr.18695/15.04.2016.
    De ce trebui sa fac un alt dosar?

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Nu trebuie alt dosar, ci doar o actualizare a celui existent, astfel încât să poată deveni eligibil pentru a fi depus la finanțare pe fonduri europene.

  112. Bună ziua Domnule Primar.
    Am depus dosarul pentru Reabilitare termica cu nr.18695/15.04.2016.
    De ce trebui sa fac un alt dosar?

  113. George says:

    Buna seara. In urma distribuiri de ziare prin sector locatarii scari unde sunt presedinte au venit pe rand la usa mea cerandu-mi socoteala de ce nu aparem pe lista avand in vedere ca in Decembrie si Ianuarie i-am stresat cu sedinte si semnaturi pentru aceste dosare,care au ajuns la primarie .Pe data de 06-03-2017 am fost la primarie la serviciul de reabilitari sa intreb care este situatia .Raspunsul a fost o sa fiti anuntat pentru restul documentelor ce trebuiesc depuse deocandata se reabiliteaza blocurile cu dosare depuse din 2009 dumneavoastra ati depus in 2012 mai aveti de asteptat.Stirea din ziarul dumneavoastra trebuia sa sune ceva de genu (reabilitam doar blocurile care au dosarele depuse in ani….).nu NEPUTINTA SAU NEPASARE .Sedintele facute de primarie sincer eu nu am fost anuntat prin nici o cale despre ele.Adresa este bdul CONSTANTIN BRANCOVEANU,nr 114,bloc M1/1,sc 3.Astept un raspuns oficial din partea dumnavoastra ,pe care sa il pot transmite mai departe locatarilor.

  114. Pascu Dumitru Constantin says:

    Buna ziua.
    1. Asociatia bloc B 27 scara 4 a fost instiintata despre noua varianta
    a programului de reabilitare doar in ziua de 16 februarie 2017.
    2.firma ART CONSTRUCT care reabiliteaza in sector, firma fara telefon,
    adrese,…, a reusit performanta sa taie de doua ori fibra optica din zona
    si a sectionat un cablu aerian abandonat(?) pe care la aruncat peste
    cablul care alimenteaza iluminatul pe str. Paduroiu (bl. B29-B27).
    LUXTEN-ul si-a declinat responsabilitatea, firma ART..nu poate sa fie
    contactata, diriginte de santier ?.
    3.pentru mai usoara lamurire a proprietariilor ar trebui data o aproximare
    a costurilor pt. o astfel de actiune pe tip de bloc,… D. Pascu

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Comunicarea ar fi mult mai eficientă dacă mi-ați lăsa un număr de telefon. Mulțumesc!

  115. GETA GRIGORE says:

    buna ziua, Parintii mei locuiesc in str. Anton Bacalbasa nr.15, bl.119. Au varsta peste 80 de ani si un venit sub 1700 lei de persoana. A venit Presedintele blocului sa le comunice ca trebuie sa depuna dosar pentru realibilitarea blocului dar ca vor trebui sa achitate 3% din costul lucrarii pe numar de camere. va rog sa-mi spuneti daca asa este legal, avand in vedere varsta lor inaintata si venitul lunar/persoana. cum trebuie sa procedem ca si apartamentul in care locuiesc parintii mei sa fie prins in reabilitarea blocului? va rog sa-mi raspundeti pe adresa de email getagrigore@yahoo.com. astept raspunsul d-voastra cat mai curand posibil.

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Reabilitarea termică nu este posibilă decât pentru întregul imobil. Și da, legislația actuală impune și celor cu venituri reduse o contribuție de 3,5% din valoarea sumei ce le-ar fi revenit la plată în condiții de plată pe 100%. Din experiența celorlalte blocuri, în cazuri precum cel al părinților dumneavoastră, sumele de plată pe cota de 3,5% nu sunt mai mari de 500 de lei, plătibili în termen de 10 ani.

  116. Adyy says:

    Bună ziua. Doamne președinte cred ca bine ar fi sa începeți cu bulevardele, pentru că circulația pietonală are prioritate și după cu străzile dintre blocurii. CU RESPECT.

  117. Donose says:

    Buna ziua,
    Domnule Primar, sunt un locatar al blocului nr.9 situat in B-dul Dimitrie cantemir nr. 15, un bloc cu probleme reale!
    Reabilitarea s-a realizat doar partial, de ce spun asta, orice reabilitare termica trebuie insotita si de interventii la nivelul sistemului de incalzire, iar in cazul nostru – nu s-a realizat aceasta interventie!
    Eu locuiesc la ultimul etaj, tevile de incalzire, sunt colmatate datorita vechimii, si ma refer la coloanele principale!!! Totodata, “baietii” de la reabilitare, sau in special Dorel, au taiat scarile pisica de acces pe terasa!!!
    Terasele de la etajul 9 au fost inchise, realizandu-se cu aceasta ocazie un acoperis peste ele din panouri sandwich, cu panta spre exteriorul cladirii far jgheab, parazapezi sau burlane, iar in timpul iernii, zapada s-a aglomerat pe acest acoperis, formandu-se turturi de gheata, cu risc de cadere!
    Totodata, va aduc la cunostiinta, ca multi vecini au dat jos peretii din apartamente, fara autorizatie din partea primariei!!! Asociatia de proprietari, fiind formata din locatari, se fac ca nu vad aceste lucruri, si inchid ochii!!! Va solicit un control riguros al primariei pentru acest aspect, ce tine de siguranta noastra!
    Va multumesc anticipat!

    • Daniel Băluță says:

      Bună ziua! Am luat act de sesizarea dvs. şi o să trimit o echipă pe teren, pentru a constata cele semnalate. Vă mulţumesc!

  118. George says:

    Domnule Primar, inca astept un raspuns oficial din partea dvs la postarea mea legata de (NEPUTINTA SAU NEPASARE)din partea asociatiei. Vad ca ma-ti sarit cu raspunsul.email georgeturculet@yahoo.com

  119. Pascu Dumitru Constantin says:

    Buna ziua,
    la mesajul meu (in numele asociatiei B 27, scara 4, Paduroiu 10)
    din 9 martie 2017 ora 2:00 pm, ati sugerat ca “ar fi mult mai
    eficienta comunicarea daca mi-ati lasa un numar de telefon”.
    M-am conformat (tele. 0722761849) si astept in continuare
    o reactie a “aparatului primariei”.
    cele bune, D. Pascu

  120. Andrei A says:

    Buna ziua d-le Baluta,

    Puteti sa ne spuneti si care este costul ce trebuie suportat de catre o familie pentru un apartament de 4 camere? Am vazut doar procente la o suma ce urmeaza sa fie sparta in 10 (de la 10 ani) dar nu vedem care este “suma” totala / apartament. Ne puteti ajuta va rog?
    Multumesc
    A

  121. Mircea B says:

    Nici astazi nu am primit nici un raspuns sau atentie din partea dvs sau a aparatului dvs din primarie. Cred ca blogul dvs este doar praf in ochi fara nici o finalitate reala. Mai nbine si mai corect ar fi sa-l inchideti!

    Daniel Băluță says:
    January 14, 2017 at 4:40 pm
    Bună ziua! Vă rog să-mi lăsați numărul dvs. de telefon pe adresa de e-mail sesizari@danielbaluta.ro pentru a fi contactat de un coleg din aparatul de specialitate și pentru a primi punctual răspunsurile la întrebările adresate. În următoarea perioadă o să invităm la sediul primăriei președinții de asociații de proprietari, pentru ai informa corect ce presupune reabilitarea termică pe fonduri europene, care sunt pașii care trebuie urmați. Vă mulțumim!

    Reply
    Mircea B says:
    February 15, 2017 at 8:50 pm
    In 16 ianuarie am transmis, la adresa indicata de dvs, atat numarul de telefon cat si adresa mea de mail. Pana in prezent nu am primit nici un semn de la colegii dvs de specialitate!. Va rog sa le recomandati sa citeasca blogul dvs si sa raspunda solicitarilor noastre, luand exemplu de la dvs.
    Multumesc.

Leave a Reply to daniel Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *