„Grădinarul de la bloc”: ce informații ar trebui să mai știe cei care doresc să se angajeze?

pasajul-piata-sudului-lucrari
Pasajul Rutier Piața Sudului
March 17, 2016
Slide1
Concurs de recrutare: inspector de specialitate debutant la Primăria Sectorului 4
March 18, 2016

„Grădinarul de la bloc”: ce informații ar trebui să mai știe cei care doresc să se angajeze?

652x450_106050-5-secrete-ale-unui-gradinar-profi

În urmă cu puțin timp, locuitorii apartamentelor din Sectorul 4 au primit în cutiile poștale invitația de a se angaja în proiectul „Grădinarul de la bloc”, despre care am discutat în repetate rânduri. După ce Primăria Sectorului 4 a devenit acționar unic al S.C. ADPP4 S.A., am reușit să reziliem contractul dintre primărie și această societate, contract care valora aproximativ 300 de milioane de lei; ne-am dorit ca acești bani să se întoarcă la cetățenii din Sectorul 4, astfel luând naștere și ideea proiectului „Grădinarul de la bloc”.

Vă ofer și câteva cifre drept punct de reper, pentru a vă forma o perspectivă de ansamblu asupra acestui proiect: ne propunem să angajăm un număr de aproximativ 1000 de persoane, care să îngrijească spațiile verzi aferente celor aproxiamtiv 1600 de blocuri din Sectorul 4. În acest fel, proiectul vine atât în sprijinul locuitorilor care nu au un loc de muncă – având, astfel, un caracter social, cât și în sprijinul întregii comunități din Sectorul 4 – comparativ cu perioada în care contractul cu S.C. ADPP4 S.A. era valabil, estimăm o creștere în bugetul Sectorului 4 cuprinsă între 100 și 150 milioane de lei.

Iată ce alte informații ar trebui să mai cunoașteți despre acest proiect:

  • Recomandarea din partea asociațiilor de locatari contează foarte mult pentru aplicanți: deși invitația de angajare este deschisă tuturor celor doritori, proiectul își dorește să remunereze persoane care se achită de responsabilitățile pe care job-ul le implică cu profesionalism și dedicare.
  • Job-ul este sezonier, însă vorbim despre un sezon alcătuit din trei anotimpuri din patru, având în vedere că pe perioada iernii activitatea este sistată indiscutabil.
  • Norma de lucru este flexibilă.
  • Criteriul principal după care se va realiza plata este reprezentat de suprafața pe care fiecare angajat o va avea în îngrijire; un exemplu în acest sens ar fi un contract de patru ore zilnic și un salariu minim pe economie pentru grădinile cu suprafețe mici, și un contract de opt ore pentru grădinile cu suprafață mare sau în cazul în care unui singur angajat îi revine îngrijirea mai multor grădini.
  • Plata reprezintă doar manopera, Primăria asigurând, prin intermediul ADPP4, toate uneltele necesare.

2 Comments

  1. Anonim says:

    Buna ziua,
    O fisa a postului sau o descriere detaliata a responsabilitatilor unde putem sa gasim? Gradinarul nostru nu pare sa aiba grija de spatiile verzi, in sensul ca e plin de buruieni sau unele spatii verzi nu sunt udate si as vrea sa vad totusi ce responsabilitati ii revin.

    Va multumesc.
    Numai bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *